Info si comenzi 0734340709 L-V: 13.00-17.00
SIDEBAR

TERMENI SI CONDITII

I. INTRODUCERE

 

S.C. ANIMALUX SHOP SRL cu sediul social in Calea Doftanei, Nr. 192A, Campina, Prahova, inmatriculata la registrul comertului sub J29/1072/2019, cod de identificare fiscala 40684277, faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (internet) de la adresa: www.animaluxshop.ro, denumit in continuare „Magazin”. Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este persoana juridica autorizata mai sus mentionata.

Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a marfurilor disponibile in Magazin, denumite in continuare “Marfuri” sau „Marfa”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor.

Poate citi Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, accesand linkul „Termeni si conditii” aflat in subsolul fiecarei pagini web a magazinului.

Informatiile despre Marfurile din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din Termeni si conditii.

Marfurile din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina web se afla informatii detaliate despre proprietatile Marfii, pretul acesteia, materialul din care este realizata etc. Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Marfuri concret indicate de acestea.

 

II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A MARFURILOR

 

S.C. ANIMALUX SHOP SRL faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului, denumit in continuare „Client”, si S.C. ANIMALUX SHOP SRL.

Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. S.C. ANIMALUX SHOP SRL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii S.C. ANIMALUX SHOP SRL va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;

d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru administratorul Magazinului;

e) de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.

 

III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE

 

Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,

b) telefonic, prin contact cu infolinia Magazinului la numarul de telefon afisat pe website;

Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sunt primite intre orele 09:00 – 17:00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in prima zi lucratoare de la data plasarii comenzii.

Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale.

Plasarea unei comenzi presupune alegerea unui produs din categoria din care face parte animalul dumneavoastra (caini, pisici etc), selectarea cantitatii dorite si adaugarea produsului in cos. Dupa aceea puteti continua cumparaturile sau puteti finaliza comanda. In formularul de plasare a comenzii veti introduce toate datele dumneavoastra de facturare, veti alege modalitatea de plata si modalitatea de livrare si apoi veti trimite comanda. 

Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor cu butonul „Finalizeaza comanda”, Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum si la datele de livrare si facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin butonul mai sus mentionat este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

Confirmarea de catre Client a comenzii conform paragrafelor de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre S.C. ANIMALUX SHOP SRL, de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

In momentul plasarii comenzii conform paragrafelor de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, data estimativa de livrare a comenzii, precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, etc.. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, prin e-mail sau telefonic la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si S.C. ANIMALUX SHOP SRL a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mail-ul care confirma acceptarea comenzii spre livrare. In aceasta privinta, Clientul trebuie sa contacteze urgent Magazinul prin telefon sau e-mail.

In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs”, Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul in care:

a) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii;

b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice;

c) plata pentru comanda nu a fost efectuata imediat ce a fost plasata comanda.

 

IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA MARFURILOR

 

Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este afisat in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin butonul "Finalizeaza comanda”. Marfurile pot fi de asemenea, ridicate personal de catre client din depozitele noastre.

Termenul estimat prevazut pentru livrarea comenzii la Client este de 48 ore din momentul plasarii comenzii. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 3 zile lucratoare. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii si a eventualelor costuri cu livrarea, in cazul alegerii de catre Client a formei de plata online cu cardul bancar.

Marfurile comandate pot fi ridicate si personal de catre client din depozitele noastre:

  • Depozit Grandy - Campina, Prahova - Calea Doftanei, nr. 192A
  • Magazin / Depozit Grandy - Bucov, Prahova - DN1B, langa supermarket Livelar

 

In cazul in care clientul alege aceasta modalitate de livrare marfurile vor putea fi ridicate dupa confirmarea comenzii si primirea estimarii livrarii produselor in depozit (sau direct disponibilitatea lor in depozit).

In Bucuresti, Ilfov si Dambovita, marfurile sunt livrate la adresa indicata cu flota proprie, iar costul livrarii este de 25 de lei pentru comenzile mai mici de 350 lei. Pentru comenzile mai mari de 350 de lei, transportul este gratuit.

In Buzau si Brasov (resedintele de judet - orasele Buzau si Brasov) transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 350 lei, iar pentru restul localitatilor se pot percepe taxe suplimentare in functie de km exteriori, cantitate si valoare.

Livrare cu curier in toate judetele din Romania, in functie de cantitate:

  • FAN COURIER - pentru colete cu greutate de pana la 50 kg - Tariful se calculeaza automat in timpul realizarii comenzii online
  • PALL-EX - pentru colete cu greutate mai mare de 50 kg - Va rugam sa consultati Graficul de Tarifare aflat AICI. (Mai multe informatii la telefon 0244 336 236)

Comenzile primite din afara tarii se pot livra doar pe teritoriul Romaniei. Momentan nu se pot livra comenzi in strainatate

 

V. PRETURI SI METODE DE PLATA

 

Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

Preturile produselor din magazine sunt afisate in lei si contin toate componentele pretului, taxe vamale si impozite.

Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

a) plata ramburs la livrarea coletului de catre curier (cash sau card)
b) plata online prin carte de Credit sau Debit (Visa sau Mastercard) prin procesatorul de plati online MobilPay
c) plata cash/numerar direct in magazin doar daca alegeti ca ridicarea produselor sa fie din magazinul nostru

 

S.C. ANIMALUX SHOP SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

 

VI. RECLAMATII REFERITOARE LA MARFURI

 

Produsele oferite in Magazin sunt noi. S.C. ANIMALUX SHOP SRL raspunde pentru defectele fizice ale Marfurilor noi conform legislatiei in vigoare.

S.C. ANIMALUX SHOP SRL va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de catre Clienti.

Orice lucru cumparat din Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

Reclamatiile se pot transmite prin formularul prezent in pagina “Contact”, reprezentantii Magazinului trimitand curierul pentru ridicarea Marfii in vederea returnarii, impreuna cu dovada achizitionarii si cu toate cadourile aferente. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile,  calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul;

b) sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

In cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata, iar Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic cu privire la nejustificarea reclamatiei.

Vanzatorul se angajeaza sa livreze un produs care este corect din punct de vedere tehnic, in termenul de valabilitate, in ambalajul original si care corespunde tipului si descrierii produsului listat pe site.Imaginea care ilustreaza produsul pe pagina de internet dedicata descrierii acestuia nu corespunde in mod neaparat cu imaginea reala a produsului.

Ne rezervam dreptul de a exista erori la inserarea automata a detaliilor produselor in sistem: descriere, fotografie, pretul si numar de articole, si la confirmarea automata a comenzilor. In cazul unor erori, va rugam sa contactati reprezentantii nostri. Produsele livrate sunt ambalate astfel incat acestea nu sunt deteriorate pe parcursul transportului in conditiile unei manipulari normale.

La primirea coletului, va rugam sa verificati produsele primite si eventualele deteriorari ale acestora, in prezenta curierului care face livrarea catre dumneavoastra. In cazul in care coletele prezinta deteriorari externe vizibile, cumparatorul are dreptul de a refuza primirea comenzii. Va rugam sa verificati produsele primite consultand si factura, iar daca un produs lipseste sau a fost livrat gresit trebuie sa ne notificati pe loc. Verificarea corectitudinii continutului coletului fata de comanda emisa este responsabilitatea clientului, iar reclamatiile ulterioare referitoare la cantitatea si tipurile de bunuri livrate pot sa nu fie acceptate.

Termenul pentru returnarea partiala a produselor sau inlocuirea unor produse din cadrul comenzii dumneavoastra este de 15 zile de la primirea acestora. Reclamatiile privind produsele neconforme vor fi facute potrivit Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 20 zile lucratoare, costul transportului in cazul in care se afla in zonele fara transport gratuit va fi suportat de acesta iar returul banilor se va face prin transfer bancar in momentul in care produsele ajung din nou in posesia societatii, sau exista si varianta ca returul sa se faca personal de catre client la magazinul din Voluntari , valoarea returului fiind platita pe loc.

 

VII. RETURURILE DE MARFA - RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE

 

Clientul are la dispozitie 15 zile calendaristice pentru a returna produsul/produsele. Acesta este obligat sa isi comunice intentia de retur printr-un mesaj adresat prin formularul de contact de pe website-ul www.animaluxshop.ro

Costul returnarii produsului/produselor este suportat de catre client. In cazul in care produsul nu este conform cu descrierea de pe site sau prezinta defecte din fabrica atunci costul returului este suportat de catre Animalux .

In momentul in care utilizatorul returneaza un produs, acesta este nevoit sa specifice modalitatea de compensare, alegand una dintre cele doua optiuni pe care Animalux le ofera:

  • inlocuirea produsului cu unul asemanator sau cu alt produs de pe stoc
  • primirea banilor inapoi

In cazul alegerii primirii banilor inapoi, clientul trebuie sa comunice un cont bancar, iar Animalux va transfera in maxim 30 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea acestuia in bani.

Conditii pentru returnarea produselor:

  • Instiintarea prin e-mail, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea coletului, a intentiei de a returna unul sau mai multe produse
  • Folosirea aceleasi firme de curierat prin care s-a facut livrarea sau in cazul in care produsele au fost livrate cu flota proprie va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili de comuna acord data si ora la care se va prelua de catre soferii nostri marfa retur De retinut pentru aceste zone este faptul ca valoarea returului va fi inapoiata pe loc cand se va face schimbul de produse
  • Produsul sau produsele sa nu prezinte semne de folosire, sa nu fie deteriorate, sa nu fie in stare deplorabila, sau sa aiba elemente lipsa s.a.m.d.
  • Produsul trebuie returnat in ambalajul initial (ambalaj producator/fabrica) si in aceeasi stare in care a fost primit
  • In momentul returnarii coletului si inmanarea acestuia firmei de curierat sau soferilor proprii, acesta trebuie sa fie ambalat corespunzator, in asa fel incat transportul sa nu afecteze articolul sau articolele din colet si ambalajul initial (ambalaj producator/fabrica) al acestuia/acestora
  • Animalux isi rezerva dreptul de a refuza returul si de a trimite inapoi coletul clientului, daca acesta nu indeplineste conditiile de returnare, exceptie facand doar produsele care au defect din fabricatie.

 

Produsele la reduceri finale, la promotiile lunii sau aduse pe comanda speciala, nu se mai pot returna.

Nota: Animalux isi rezerva dreptul de a nu mai accepta comenzi de la clienti care au facut mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.

 

VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

 

Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

a) facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare conform prezentului Regulament;

b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin;

c) transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.

 

Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate mai sus.

Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

a) accesul la internet;

b) folosirea unui browser actualizat;

c) detinerea unui cont de postaelectronica.

 

Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi transmise la adresa de e-mail contact@animaluxshop.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia, Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

S.C. ANIMALUX SHOP SRL aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioaraa Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies prin anumite setari ale browserului sau prin parasirea Magazinului.

S.C. ANIMALUX SHOP SRL  poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

In cazul in care o persoana are o nemultumire se poate adresa in scris superioriilor prin intermediului formularului de contact .Sesiz?rile pentru cazurile care impun conciliere pot fi f?cute de orice persoana care se considera nedreptatita. In urma primirii unei situatii, membrii conducerii vor analiza fapta si vor cere nota justificativa de la angajati. Dupa primirea unei reclamatii, se intocmeste un raport asupra cazului si se inainteaza catre managerul general, care va adopta o decizie asupra cazului. Aceasta decizie va fi transmisa catre client in maxim 30 de zile calendaristice de la data sesiz?rii. Intreaga procedura de conciliere, pana la finalizare este confiden?iala. In cazul in care se ajunge la conciliere cazul se considera inchis.

De asemenea clientul are dreptul de retragere din contract, f?r? a preciza motivele, în termen de 14 zile, în conformitate cu Art. 9 din OUG 34/2014 privind Drepturile Consumatorilor. Perioada de retragere expir? dup? 14 zile începând de la ziua la care intra?i dumneavoastr? sau o parte ter??, alta decât transportatorul, indicat? de dumneavoastr?, în posesia fizic? a produselor. , pentru exercitarea acestui drept va rog sa ne contactati prin intermediului formularului de contact , in care ne atasati o declaratie obiectiva, ce va cuprinde informatii legate de numarul si data comenzii, iar in cel mai scurt timp veti fi contactat pentru a va asista la returnarea produselor si ulterior rambursarea banilor prin aceeasi modalitate de plata.Banii vor fi returnati in totalitate doar daca produsele vor fi conforme , si nu au suferit pierderi de valoare.

 

IX. FACTURARE SI PLATI

 

Toate produsele afisate pe site-ul animaluxshop.ro vor fi insotite de factura, lipsa acesteia trebuie sesizata in maxim 24h de la primirea coletului prin intermediului formularului de contact , orice sesizare ulterioara nu se va lua in considerare.Produsele vandute si livrate de catre AnimaluxShop au certificate de conformitate emise direct de producator.

Societatea noastra nu isi asuma raspunderea pentru utilizarea produselor dupa livrare sau pentru pierderea lor, ne facem raspunzatori doar pentru nelivrarea a timp a produselor (doar in cazul in care clientul nu a fost informat despre o posibla nerespactare a termenului de livrare), sau pentru partenerii implicati in executarea comenzii care nu isi indeplinesc depturile contractuale.

Vanzatorul isi rezerva totodata si dreptul de a stabili un nou termen de livrare in cazul unor informatii eronate primite de la cumparator (fapt ce se poate pedepsi conform legii in vigoare privind obligatia cumparatorului de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii) legate de facturare sau de livrare a produselor, termen de 7zile lucratoare.

Dupa confirmarea comenzii, cumparatorul isi exprima acceptul sa primeasca pe e-mail factura in format electronic. In cazul unor schimbari la comanda sau actualizari, se poata contacta vanzatorul fie telefonic la numarul: 0244 336 236, fie din contul lui de pe site, fie prin e-mail.

De subliniat ca odata ce coletul a fost luat in primire de catre firma de curierat nu se mai pot face modificari la comanda. Transferului dreptului de proprietate are loc in momentul efectuarii platii de cumparator in locatia indicata de acesta, prin semnarea facturii care insoteste marfa in cazul livrarii de catre soferii nostri sau semnarea documentului de transportat utilizat de curier, de asemenea deschiderea coletelor va avea loc dupa achitarea contavalorii produselor comandate.

 

X. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI FORTA MAJORA

 

Continutul si design-ul animaluxshop.ro si bazele de date accesibile prin intermediul sau sunt proprietatea S.C. ANIMALUX SHOP SRL si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul animaluxshop.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

Puteti copia si printa continutul animaluxshop.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

Este interzisa orice utilizare a continutului animaluxshop.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email contact@animaluxshop.ro.

In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul animaluxshop.ro incalca drepturile dumneavoastra de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la adresa contact@animaluxshop.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor animaluxshop.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

animaluxshop.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Magazinului. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la animaluxshop.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele animaluxshop.ro, erorile de operare, greva etc.

 

 

XI. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

 

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii.

Aceste drepturi se supun regimului instituit de Legea nr.8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza cu toata libertatea, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri , informatii noi sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.animaluxshop.ro si nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date ANIMALUXSHOP, cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai ANIMALUXSHOP: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat sau guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care ANIMALUXSHOP poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.

Cumparatorilor le sunt interzise: adaugarea oricarui continut obscen, jignitor, indecent sau inadecvat, inacceptabil sau ilegal, incalcarea drepturilor oricarei persoane care are acces la aceasta pagina, introducerea unor date virusate sau materiale nocive, precum si perturbarea, in orice mod, a functionarii normale a acestei pagini de internet. si totodata isi asuma raspunderea pentru consecintele propriilor fapte ce nu sunt in concordanta cu legea si cu prezentele conditii, precum si pentru orice fel de prejudicii ce ar putea aparea ca urmare a savarsirii acestora.

Ne rezervam dreptul de a face apel la orice mijloace legale de protectie, pentru a preveni/impiedica utilizarea acestei pagini in moduri sau scopuri care contravin legii sau Conditiilor de Utilizare, precum si de a solicita sanctionarea conform legii, a utilizatorilor care au actionat/actioneaza in scopul alterarii, deteriorarii sau distrugerii continutului sau aspectului paginii sau care afecteaza in orice mod securitatea acesteia.

 

XII. PREVEDERI FINALE

 

Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre S.C. ANIMALUX SHOP SRL exclusiv in scopul realizarii comenzilor. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioadade timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completarea la prezentul Regulament.

 

Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea marfurilor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta de prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a solicita inchiderea contului in orice moment.

INAPOI SUS
×
UTILIZAM COOKIE
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru, esti de acord cu utilizarea modulelor noastre Cookie si Politica de Confidentialitate.

DA, sunt de acord!     Nu sunt de acord